duminică, 16 august 2009

Romania ungurului Kovacs a invins cea mai puternica echipa din lume

Echipa de polo a României a câstigat, ieri, Turneul International „Cupa României”, dupa ce a obtinut cea de-a treia victorie, din trei meciuri jucate, în fata reprezentativei Germaniei, scor 8-7 (0-0, 3-2, 2-3, 3-2). Golurile echipei tricolore, antrenata de ungurul Istvan Kovacs, au fost marcate de Iosep, Ghiban si Kadar, câte doua, Diaconu si C. Radu, câte unul. În primele doua partide disputate în bazinul din cadrul Complexului Sportiv Dinamo, România a dispus de Rusia, cu scorul de 9-4 (3-2, 1-0, 2-1, 3-1) si de tripla campioana olimpica si cea mai puternica
echipa din lume, Ungaria, scor 6-5 (2-1, 1-2, 2-2, 1-0). În urma rezultatelor înregistrate, România a câstigat turneul de la Bucuresti, neînvinsa, urmata de Ungaria, Rusia si Germania. Antrenorul nationalei tricolore, Kovacs Istvan, a declarat ca spera într-o clasare în primele opt locuri la CM de Natatie de la Roma, din luna iulie. “Ne dorim sa intram în primele opt locuri, dar stim cu totii ca va fi greu. Suntem bucurosi ca am reusit un turneu bun
, acum la Bucuresti
, cât despre faptul ca am învins nationala Ungariei, tara mea natala, pot spune ca nu sunt nici fericit, nici trist. E un meci, adevarat ca important, dar a fost un turneu de pregatire, iar eu îmi doresc sa câstigam fiecare meci“, a spus Kovacs. Acesta a mai precizat ca în cadrul pregatirii pentru CM din luna iulie, poloistii tricolori vor sustine saptamâna aceasta un stagiu comun de pregatire, în Ungaria, cu nationala tarii vecine.