marți, 31 martie 2009

Becali pune la Capitală „un domn Fuciu, nu mai ştiu cum îl cheamă”

niţial, PNG a anunţat că îl susţine pe Aurelian Pavelescu, candidatul PNŢCD. Becali spune că partidul său nu-l va mai susţine pe prim-vicepreşedintele PNŢCD, Aurelian Pavelescu, la
Primăria Capitalei, ci va avea candidat propriu, „un domn Fuciu”, potrivit agenţiei NewsIn. „Vom avea candidat la Primăria Capitalei. Eu iniţial am vrut să-l susţin pe Aurelian Pavelescu, că mie îmi plăcea, era un om care înţelege bine şi îmbrăţişează morala şi doctrina creştină, dar partidul nu a fost de acord. Conducerea la centru atâta m-a tocat la cap să avem candidat şi am zis «bine, mă». Va fi un domn Fuciu. Nu-l cunoaşteţi, nu e persoană de notorietate. Nu mai ştiu cum îl cheamă, parcă Dan Fuciu”, a afirmat Becali. În ceea ce priveşte eventuale alianţe ale filialelor PNG-CD pentru alegerile locale, Becali a precizat că lasă la latitudinea organizaţiilor locale să facă alianţe cu cine vor, inclusiv cu UDMR, PCM sau PSD, dacă acestea sunt în folosul comunităţii. „Dacă e bine pentru comunitate, pot face alianţe cu orice formaţiune. Nu suntem extremişti, pot face şi cu UDMR. Care e problema? Ce are UDMR? Ăia nu-s români? Şi cu PCM. Oricine, dacă e pentru comunitate. Eu nu sunt extremist. Eu nu îi aprob pe cei care, folosindu-se de politică, fac lucruri care nu sunt folositoare comunităţilor”, a mai spus liderul PNG.