marți, 31 martie 2009

Becali nu îl mai susţine pe Aurelian Pavelescu la Primăria Capitalei

Preşedintele PNG-CD, Gigi Becali, a declarat, azi, la
Reghin, cu ocazia meciului Steaua - Gloria Bistriţa, că PNG-CD nu îl va susţine pe candidatul PNţCD la Primăria Capitalei, Aurelian Pavelescu, ci va avea un candidat propriu. Becali a susţinut că s-a lăsat convins de ceilalţi lideri ai partidului, pentru că lui de fapt îi plăcea Aurelian Pavelescu. "Vom avea candidat la primăria capitalei.

Eu iniţial am vrut să-l susţin pe Aurelian Pavelescu, că mie îmi plăcea. Era un om care înţelege bine şi îmbrăţişează morala şi doctrina creştină, dar partidul nu a fost de acord. Conducerea la centru atâta m-a tocat la cap să avem candidat şi am zis: bine, mă. Va fi un domn Fuciu. Nu-l cunoaşteţi, nu e persoană de notorietate. Nu mai ştiu cum îl cheamă, parcă Dan Fuciu", a spus Becali. În ceea ce priveşte politica de alianţe a partidului, Becali a precizat că lasă la latitudinea organizaţiilor locale să decidă în acest sens.