duminică, 22 februarie 2009

S-a spart gasca în Ghencea

Fostul manager general al Stelei, Mihai Stoica, s-a contrat cu Gigi Becali si Cosmin Olaroiu, cei cu care parea ca face o echipa indestructibila.

Chiar daca la conferinta de presa de duminica Meme a evitat sa îl atace pe antrenorul ros-albastrilor, ieri, la TV Sport, fostul oficial al Stelei a confirmat ruptura cu Cosmin Olaroiu.

La numai câteva ore dupa ce Oli declarase la trialul de la Mogosoaia ca regreta plecarea lui Stoica de la club si ca încearca sa îl faca pe Gigi Becali sa îl aduca înapoi pe Meme în Ghencea, fostul manager general al ros-albastrilor i-a raspuns ironic tehnicianului: "Eu nu am mai vorbit cu Olaroiu de doua saptamâni la telefon. Nu vreau sa spun ce îmi provoaca mie declaratiile lui Oli". De asemenea, Meme a intrat în conflict si
cu Gigi Becali, finantatorul Stelei reprosându-i lui Stoica atitudinea fata de Valeriu Argaseala, noul presedinte din Ghencea. In finalul discutiei, Meme i-a dezvaluit lui Gigi Becali faptul ca Valeriu Argaseala a negociat cu Emil Rosianu un posibil angajament la Poli Timisoara. Un alt motiv de disputa între Meme si Gigi l-a constituit politica fostului manager general al Stelei de a aduce în Ghencea jucatori straini, în contradictie cu dorinta latifundiarului din Pipera, care este adeptul transferurilor de fotbalisti români.

Dialogul Gigi - Meme

Meme: Eu nu am înselat pe nimeni niciodata, o sa prezint cu documente asa-zisa mea greseala. Eroare este în acceptiunea domnului Becali, nu în a mea.

Gigi: Eu îi spun ca a gresit, e treaba lui ce crede. Mie nu îmi pare rau ca l-am dat afara. O sa aiba dusmani în continuare, pe cei care se bucura de plecarea lui. Angajatii trebuie sa faca ceea ce spune patronul.

Meme: Sa vedem ce vor face cei care vor veni dupa mine.

Gigi: A avut toata încrederea, i-am dat mâna libera, dar el nu a înteles ca eu nu mai vreau jucatori straini. Patronul decide mereu ce vrea sa faca.

Gigi: Dar cu Argaseala ce ai de nu mai vrei sa vorbesti? Ai spus ca vrei sa uiti telefonul lui. Ce ti-a facut? Este adevarat ca el stia de actele pe care le-am facut ca sa pleci tu.

Meme: Bine, bine, dar era o discutie între mine si el. De ce trebuia sa vina sa-ti dea tie raportul asa de repede?

Gigi: Asa face un angajat corect fata de patronul sau. Nu stiu ce ti-a venit pe el.

Meme: Pai vrei sa-ti spun ce a facut Argaseala, ca sa dam cartile pe fata? Iti spun eu! Anul trecut negocia cu Emil Rosianu plecarea lui la Timisoara, iar eu am aflat si l-am oprit la timp
.

Gigi: Poate era o gluma. Si eu mai glumeam cu Iancu pe tema asta si pe plecarea ta la Poli.