sâmbătă, 1 martie 2008

Crystal Palace - Norwich

Un an nou dupa luna trecut in care am reusit sa castig si eu primul loc ceea ce imi da incredere sa contiunui. Pentru azi am ales un meci din Anglia din liga secunda dintre ocupanta locului sase Crystal Palace si locul 20 ce in ocupa oaspeti de astazi. Norwich o echipa ce are putine puncte aduse de pe terenurile adverse. Au adunat 8 puncte din 2 victorii si 2 egaluri si cele 8 infrangeri din acestea rezulta ca este o echipa ce nu joaca asa bine in deplasare . Gazdele , Crystal Palace echipa ce se chinuie sa promoveze . Acasa are 4 victorii , 5 egaluri si 3 infangeri. Echipa nu marcheaza asa mult de aceea are un golaveraj negativ acasa (16-17). Cei de la Norwich au marcat doar 8 goluri in deplasare in 12 partide cea ce ne arata ca marcheaza 0,75 goluri pe meci. Eu zic ca un rezultat echitabil ar fi 1-0 sau 2-0 , dar meciul ne va indruma spre scorul exact.